Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 26. juni 2013

26. juni 2013

Kalder du dig Gud hvisker vi at du er Fanden

Woohoo! For halvanden time siden, cirkus, blev den den 26. juni 2013!!! Ved I, hvad det betyder? Kom nu. Gæt. Arh... I kan sgu godt. Den 26. juni 2013 er den eneste 26. juni 2013, der nogensinde har været! Er det ikke bare fantastisk? Det må simpelthen bare blive "den dejligste morgen i 100 år" (Gnags) når jeg står op i morgen. Jeg glæder mig supermeget til at hoppe ud af sengen og lave hvad end jeg har lyst til. For jeg har nemlig sommerferie. Yeah. Sommerferie. AWESOME! Jeg vil vågne op i morgen med et smil på mine læber, for det er jo trods alt onsdag. ONSDAG, ya'll! Det er om onsdagen, man skal fejre 'onsdag'.Det har været 'onsdag' en gang om ugen hver uge i mange år, og derfor skal den fejres med pomp og pragt. For det er trods alt - onsdag. Og oven i hatten: den 26. juni 2013. Partay, peeps!


Nu vil jeg gå i seng og vågne op til den mest himmelske onsdag!

Sov godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar