Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 22. juni 2013

Dårlig update

Jeg klarede turen til lægen. Betændelse i benene og penicillin.

Men de drømme, jeg havde i nat... jeg er sgu ikke kommet over dem endnu. De spøger stadig. Det at René ikke vågnede da jeg forsøgte at vække ham... Jeg lå der med mine egne tanker og dårlige billeder i hovedet... Mine forældre der stak hinanden ihjel,og min far, som ville begå selvmord, og kun Marks reprimande kunne hjælpe... Hvorfor drømmer jeg den slags? Det er jo hæsligt! Jeg havde det så dårligt da jeg vågnede, og det var en velsignelse, da vækkeuret ringede.

Min ryg er meget medtaget, men jeg tror faktisk, at jeg er i stand til at ligge med benene oppe igen i morgen. Det er noget meget positivt - i hvert fald for mig. Lige i noterende stund er klokken 01:49, og jeg skal snart i seng. Jeg vil begynde at gøre mig klar til at gå i seng.

Det tror jeg faktisk, at jeg vil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar