Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 3. juni 2013

Godmorgen aaalt for sent!

Godmorgen! Ej. Klokken er næsten kvart over 11. Så ikke alene er det ikke morgen, det er formiddag - men jeg stod op klokken 04:40, og jeg er altså ved at blive lidt småtræt. What the hell - jeg klarer det nok :)

I dag sker der det, at der intet sker. Jeg skal slappe lidt af, for jeg har det en smule dårligt på øverste etage. Chefen har taget fri, af ukendte årsager, men sikkert stress. Sådan er det jo bare. Så må jeg jo stille op og tage tingene én ad gangen. Og forbande min chef. Og så har jeg i øvrigt hovedpine. Af den lede slags.

Katja har ikke svaret på min e-mail, selvom vi har aftalt at skrive sammen i dag, så jeg tænker, at jeg sender den igen. I sidste uge sendte vi 4-5 e-mails til hinanden, som ikke nåede frem. Det er sgu ærgerligt. Så jeg har lige fat i hende igen, så jeg kan se, om hun er der, som hun sagde at hun ville være :)

Jeg har ikke flere udtalelser lige nu, men der kommer muligvis nogen senere. Hvem ved, måske har jeg noget spændene at sige?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar