Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 13. juni 2013

Over tid

Jeg har bare... Hvad har jeg lavet i dag? Marks bog er kommet. Den er pakket ind og sendt. Jeg håber at han får den i morgen, men ellers på fredag. I hvert fald før lørdag. For den kan ikke byttes, og hvis han nu får den af en anden på lørdag, når han holder fest... If you catch my draft. Jeg ved ikke, om han allerede har den.... :S Men en chance er en chance. Og til 100 kroner går det sgu nok ;) Nej, den er sendt anbefalet, så den koster faktisk 189 i stedet for. Og det går jo nok :)

Jeg skulle aldrig, aldrig have barberet ben. Hvad helvede tænkte jeg på? Mine vabler klør og klør. Nej. De klør og gør pisseondt. Det er bare ikke særlig fedt. Jeg barberer ikke ben, før de er væk. Uanset hvor bjørneagtige mine ben bliver! Det kan ikke være rigtigt at jeg skal gå rundt med smerter på den måde.

***

Nå. Det dér blev skrevet i går. Nu er det jo så dagen efter, torsdag, og klokken er lidt i et. Jeg planlægger at ringe til Mark ved 18-tiden, og håbe, at han har fået bogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar