Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 21. juni 2013

Jeg tror, at jeg klarer det!

Lige nu, 11:20, er der en halv times tid eller lidt mindre, til vi skal gå. Jeg føler mig i stand til at gå ned hos lægen. Jeg tager piller om  10 minutter, og så burde jeg være i stand til at fragte mig selv derned, sammen med René - han skal jo også derned.

Jeg glæder mig faktisk til at komme til lægen, det sker ellers ikke så tit. Jeg har haft "mareridt" eller dårlige drømme - hvad man nu vil kalde det - i nat. Det var en befrielse, da vækkeuret ringede klokken 9. Jeg var ikke bange, men jeg var på grænsen til at græde.

Jeg har slet ikke haft kramper i dag. Jeg regnede med, at jeg ville få kramper her til morgen. Men jeg var heldig. Men hold da op, hvor er jeg træt lige nu! Jeg skal også lige klædes om, så jeg er bare lidt anstændig klædt. Klokken er også blevet halv tolv, så jeg skal have taget pillerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar