Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 3. juni 2013

Blodprøver igen

Gooood eftermidaaag! Jeps! Den 3. junis eftermiddag slutter om halvanden time, og så er det aften! Aftenen er den næstbedste tid på døgnet. Den allerbedste tid er først på natten. Dvs. frem til klokken 3 eller sådan noget. Så er det fra 4-5, og klokken 6 er det morgen! I morgen skal jeg til lægen. Suk. Flere blodprøver. Jeg fik 21 smser om at jeg skulle huske min tid hos lægen, fordi deres system var gået i udu. 21!? Fandens mange smser! René ringede derned og sagde at der var noget i vejen med deres system, som hedder "Cure 4 You". Men René troede, at det hed "Cute 4 You" og sagde det til sekretæren. Jeg var fuldstændig smadret af grin. Så lidt sjov har der da været i dag....

Jeg har ingen som helst idé om hvad jeg skal lave til aftensmad. Jeg er fuldstændig blank. Men... Jeg finder nok ud af noget.

Jeg har ret skidt i dag, faktisk. Der er lidt angst, paranoia, tristhed og arrigskab i mig lige nu. Ikke meget, men lidt af hvert. Jeg kan ikke lide denne dag, den stinker og jeg synes at det er noget bæ, det hele. Jeg vil ikke sige, at jeg hader verden, for det før jeg ikke. Men jeg er godt nok irriteret over at der er minus på overskudskontoen :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar