Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 27. januar 2014

Død

Jeg må sige det. Jeg bliver nødt til at indrømme det. Jeg kan ikke fortsætte dette dobbeltliv. Herinde kender I mig, som jeg nu engang fremstår, men i virkeligheden er jeg... dødkedelig. Helt igennem dødkedelig. Jeg har lige spist en mikroovnslasagne fra coop og drukket en halv liter Topform Power Light direkte fra en 2-liters flaske, fordi jeg er så tørstig at jeg ikke gider at hente et rent glas. I dag har jeg været så dødkedelig at jeg har siddet og sovet mens jeg har snakket i telefon med René, der var på Køge hospital for at hente en anden støvle til mig. Han var pænt sur til sidst. Det eneste, jeg har lavet i dag, som ikke er kedeligt, er at lægge en rigtig pæn makeup. Jeg har også haft en sygeplejerske ude og kigge på mit sår og skifte plaster. Jeg har da også spist 3 Pink Lady æbler til morgenmad.Og fået naturlige krøller. Og lyttet til Elvis. Glemt at tage min eftermiddagsmedicin. Glemt hvad tid jeg tog den forrige penicillinpille, og hvor lang tid, der gik mellem den og den første. Brugt det sidste deodorant uden at sørge for et nyt lager. Taget en for kort bluse på, så maven konstant stikker ud. Tømt mine skuffer for vigtige papirer til sortering i mapper. Sagt til Hamid at han skulle ringe tilbage til speciallægen og sige at han gerne vil stå på deres afbudsliste fordi der er en måneds ventetid. Ringet til min læge og fået besked på at få taget flere blodprøver og få en tid i klinikken. Været skidesur over at jeg jeg kun har 1 (én!) nøgle på mit NemID kort tilbage, og jeg stadig ikke har fået et nyt tilsendt. Og nu er klokken så lige omkring 17. I kan se... Dødkedelig dag - og det er en dag som alle andre.

Men en samtale som denne, kan være ganske morsom, set i bakspejlet:

René: "Har du set om vi har mere håndsæbe?"
Rikke: "Vent lige lidt! Jeg har set en pakke med Mariekiks i skabet!"
René: "Hvorfor  fanden siger du det?"
Rikke: "Snakkede du ikke om Tucs?"
René: "Jeg snakkede om håndsæbe til badeværelset!"
Rikke: "Du får ondt i de dér vabler, når du kommer hjem."
René: "...Hvad?!"
Rikke: "Nårh, nej, jeg så ikke Mariekiks i skabet, jeg tror lige, at jeg døsede lidt hen."

Yeah... I aften agter jeg at foretage mig dette:

  • Lave aftensmad - ved dog endnu ikke, hvad det bliver, selvom klokken er 17
  • Se Luksusfælden sammen med René
  • Arbejde videre på min rapport om goth metal og færdiggøre den.
  • Arbejde videre på min rapport om internettet og færdiggøre den.
  • Gå i gang med kapitel 9 i den bog, jeg har fået af Jonna, "Efterlign deres tro" og tag notater
 Det er det, min aften kommer til at bestå af. Der er ingen planer i morgen. Derfor vil jeg bruge tiden i morgen mere hensigtsmæssigt end i dag - at sidde og sove mens man snakker i telefon er ikke specielt ophidsende. Selvom det kan være ganske sjovt bagefter. Hehe. Så i morgen er der tidsperioder på. Men jeg kan selvsagt ikke lave min tidsplan, før jeg ved, hvordan resten af min aften i dag bliver. Men jeg har et forslag:
  • 09:00 - 10:00 spise morgenmad sammen med René
  • 10:30 - 13:00 studere videre i "Efterlign deres tro"
  • 13:30 - 14:30 spise frokost, muligvis sammen med René
  • 15:00 - 17:30 chatte med Katja, hvis hun ikke har for travlt
  • 18:00 - 20:00 lave mad og spise aftensmad sammen med René
  • 20:30 - 00:00 studere videre i hvad jeg finder lyst i
Jeg ser dette som et forslag, og det ændrer sig sikkert i løbet af tirsdagen. Men det ser sådan ud i mine planer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar