Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 5. januar 2014

Godmorgen? Ja da - Godmorgen med ynk på

Gooodmorning Vie... Danmark!

Klokken er 8:05, and I am ON! Jeg har fået menstruation, tror jeg, men hey - den tager jeg med mig i faldet. Haha! René skal med sin mor ud og købe ind i dag - hygge hygge.

Smerterne er ret slemme i underlivet og i ryggen. Anklen gør generelt altid ondt, men lige nu er jeg mere optaget af, at René er bekymret over, hvor meget såret har væsket. Det ville måske være bedre, hvis han så på det uden at fortrække en mine og uden at sige noget. Men det ville jeg nok heller ikke synes var særlig fedt. Jeg ved ikke, hvad jeg skal tænke. Suk.

Ved I hvad jeg lige har indset? Jeg gider slet ikke at blogge. Hehe. Derfor vil jeg bare sige godmorgen og ynke mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar