Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 8. januar 2014

Jeg er fristet af min seng - den kalder på mig!

These days come without a warning - there must be a sign on my roof...

Jeg en dårlig dag forude, tror jeg. Masser af hovedpine og kropslige smerter, træthed i kroppen, slaphed... Jeg er ikke meget værd i dag. Ussel, som jeg er, gemmer jeg mit ansigt bort i dag. Jonna vil gerne ses lørdag og jeg ved ikke, om jeg kan. Jeg skal have flere dage at vurdere det på. Og det er usselt at spise hende af på den måde hver gang.

Sengen bag mig kalder mit navn, men jeg nægtet at høre efter. I refuse to listen! Ehm, okay...

Jeg må have noget at drikke, men hvad med kramperne? Er er nogen? We'll see. We'll just see about that. Stupid motherfuckers.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar