Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 2. januar 2014

There's a new sheriff in town...

... and she's not taking crap from anyone!
 (Münchausen By Proxy, "Keystar")

You know... Der kommer mange indlæg fra mig i dag. Jeg kan føle det. I can feel it in my guts. Jeg er en hungrende kvinde. Jeg er så sulten, at min mave er ved at æde sig selv. Lyder det mærkeligt? Den er så fyldt med syre, at den truer med at smide det overbords så jeg brækker ... intet ... op. Rar tanke, ikke? Min mave rumler og gør ondt, men René skal først ned og købe ind. Jeg tror, at hvis jeg putter væske ned i maven nu, bliver det endnu værre, men jeg er simpelthen så usandsynligt tørstig!

Jeg er ellers stolt af mig selv! Det er lykkes mig at rydde op på mit bord - på en pæn og ryddelig måde. Man kan ikke engang se, at jeg tabte min mascarabørste på bordet i formiddags. Ja, og på T-shirten og på min hånd. Jeg har fået en sort plet på hånden, T-shirten er ikke til at redde - men heldigvis, kan man sige, er den sort i forvejen. Så det er jo bare sort på sort. Og den er ikke så forvasket, så da fjernede "the leftovers", har det åbenbart besluttet sig for at arbejde sig ind i T-shirten og tørre dér - for der er stort set ingen spor. Heller ikke på den hvide bh inden under! Se, det er jo noget, jeg kan lide ;)

Men! Jeg har været til fysioterapi i dag. Jeg tænkte bare "SKANDALE" fordi jeg havde seriøst ondt. Men ...? Surprise, surprise - det går bedre end sidste gang! Jeg har normal bevægelighed i anklen! Woohoo! Det var simpelthen det, jeg længtes efter at høre! Pia masserede mit ben, for at hjælpe noget af vandet op fra anklen - alt det dér, både alt det, hun udsatte min ankel for, og det, hun lavede med mit ben, gjorde så ... ondt at jeg troede at jeg ville skrige. Men jeg klarede det faktisk. Til gengæld var jeg virkelig en "pussy" da jeg skulle rejse mig fra den briks, jeg lå på. For jeg havde godt nok fået ondt i ryggen. Er du så færdig, jeg havde ondt i ryggen. René hjalp mig op at sidde, men jeg troede seriøst at jeg ikke ville komme hjem. Det kom jeg dog så (overraskelsen stopper aldrig), og nu sidder jeg så her og venter på at René får sin røv ned i Fakta og køber... Hvad det så end er, han vil købe, for vi har alt, hvad vi skal bruge til at lave ris med grøntsager og sød chilisauce. Hvad mere vil han have? Ja, jeg ved at han vil have et par colaer, men jeg forstår ikke, hvorfor vi ikke kan spise først - Fakta lukker klokken freakin' 21!

Jeg har gode nyheder omkring såret! Jeg gik i bad i dag, fordi jeg mente at jeg manglede et bad, og jeg skyllede plasteret godt og grundigt, fordi jeg var bange for, at gazebindet, sygeplejersken lagde under, ville klistre fast til såret. Jeg havde en idé om, at det ville gøre mindre ondt, hvis blot det var godt gennemvædet. Det var så også en god idé - men såret havde udviklet en sårskorpe! Der er to mindre "huller", men det store har fået en lille sårskorpe på. Jeg ville gerne vise jer det, men det er sgu nok lige en tand for klamt. Men så vi satte bare et nyt plaster på. Birgitte kommer i morgen, hun skal nok informere os om, hvordan vi skal gøre - og om hun eventuelt skal komme lidt oftere i en periode.

Ellers går jeg rundt i spænding og venter på min pakke! Jeg går ud fra, at jeg får en mail, når de afsender den :) Den har jeg ikke fået endnu. Sjovt, for jeg har handlet hos dem en million gange, og alligevel kan jeg ikke huske det med bekræftelses-mailen...? Haha. Men de har ikke trukket pengene endnu.

Ti minutter i seks - René er stadig ikke gået. Nu laver jeg snart mad. Jeg magter det ikke længere. Jeg må have mad! NU!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar