Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 18. januar 2011

147

Jeg har tænkt over det dér med en diætist... Som om jeg ikke ved, hvad der vil ske. Jeg skal dyrke motion. Og det er okay. Men det er begrænset. Jeg kan cykle, svømme og gå. Cykle - ja, men jeg kan ikke lide det og har i øvrigt ingen cykel. Det er en udgift på minimum 4000 kroner, hvis den skal holde min vægt. Svømme - ville DU stille op i en svømmehal i badedragt med 85kg overvægt? Fitness - same goes. Ville du stille op i et fitnesscenter med alle de lækre damer med 85kg overvægt? Gå? Ja tak. Men slidgigt i knæene begrænser det en smule. Det er dog det, jeg til hver en tid vil vælge. Jeg har planer om at vente en uges tid med at indsende brevet til kommunen - brevet, lægen skrev. Jeg vil egentlig helst selv klare det her, jeg ved godt, hvordan man gør. Jeg er ikke debil. Jeg vil kaste mig over det i dag. Simple as. Jeg kommer ikke ud at gå, da jeg har lidt småskavanker fra motionen i går. Men hey - jeg skal nok klare den. Jeg vil fandeme klare det her selv! Jeg giver det en måned, tror jeg. Hvis jeg har tabt 10cm eller over på 1 måned... Så sender jeg ikke brevet. Ganske enkelt. Så derfor vil jeg oprette en "Vægttab"-mappe på computeren, hvor jeg nedfælder alt det dér. Alt, hvad jeg spiser, mine mål m.v. I dag måler jeg 147cm om maven på det allertykkeste sted. Jeg har ondt i brysterne. Eller spændinger, eller hvad søren, man kalder det... Det hader jeg, når jeg har, men jeg er startet på medicin, der giver brystspændinger, så det giver sig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar