Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 7. januar 2011

Niv mig i armen!

Niv mig i armen for en dårlig dag, jeg havde i går...! Det var da helt sindssygt. Jeg håber denne fredag bliver bedre end torsdagen i går! Ellers tror jeg, at jeg bukker under. 

Fysisk er der... Ingen bedring. Jeg har det stadig ekstremt crappy. Men who cares. Jeg behøver ikke at være rask til på onsdag - jeg ringede jo og spurgte dem. Smart træk. Jeg glæder mig til at den undersøgelse er overstået, mest fordi jeg mere eller mindre ved, hvad svaret er: "Det er overbelastning, fordi du vejer så meget. Vi kan ikke gøre noget for dig, før du har tabt dig" - super. For det er jo nemt at tabe sig med knæ, der ikke fungerer. Og en ryg, der ikke fungerer, for den sags skyld. Jeg er et vrag, faktisk... Jeg burde bare blive hevet ud bagved og få et nakkeskud. 

Jeg er NØDT til at gå i bad i dag (Tro mig!) og jeg kan slet ikke overskue det, fordi det gør ondt i ørerne at bade. Men jeg har vist noget vandskyende vat et sted. Det kunne jeg selvfølgelig bruge. 

Nu skal René afsted til genoptræning her snart. Han har snakket om, at han ikke behøver det længere, og jeg vil gerne have ham ud af det dér Sertralin (antidep) men jeg tror måske at det er et dårlig tidspunkt lige nu. Vi skal i gang med at slås med kommunen om forskellige ting, som nok vi gøre René dybt arrig - som han var før han fik de piller. Menøh... Jeg ved ikke helt, hvor stor virkning de har. Jeg skal med ind til hans psykiater den 19. januar, så må jeg fortælle om hans OCD-lignende vaner. Det har taget overhånd nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar