Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 14. januar 2011

Screw you guys, I'm going home!

Jo mere jeg tænker over det, jo mere fristende virker det at forlade blog.dk HELT. Bare skride. Så kan de sidde og spekulere i deres fantastiske teorier om mig i fred. Jeg er DONE. Jeg tror faktisk, at jeg vil slette alle sammen. Alle indlæggene. Bare... væk med dem. Væk med mig. Jeg er vred - mere vred, end jeg har været længe - og jeg vil ikke finde mig i mere pis. Såøh... Må nok erkende at jeg er færdig med siden. 

Jeg vil gøre det med det samme. Slette alt, hvad der har med mig at gøre, og så bare... Ja... Glemme siden. Glemme at den var der. Jeg brugte også alt for meget tid derinde alligevel. Jeg synes ikke, at det er et sted, jeg ønsker at være. Det er jo heller ikke en blogside, det er et forum, og det, jeg gerne vil have, er en blog. Den har jeg lige her. Jeg har mødt dejlige mennesker på blog.dk. Men de gode tider må jo stoppe på et tidspunkt. Det tidspunkt er nu. Så: jeg sletter mine indlæg og forlader siden. For good.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar