Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 22. januar 2011

Øøøøv - hader smerte

Jeg har fået kigget på sagerne. Vi har 9 kroner tilbage, og har derfor ikke underskud. Det er meget rart. Derudover har jeg det seriøst dårligt... De slag dér i går, ramte hårdere end først antaget. Jeg har totalt ondt over det hele. Og jeg skal ned og handle i dag. Yay! How about that. Super. Jeg skal bære ting hjem. Vi skal aflevere flasker og købe kartofler og yoghurt, nok også lige en pakke toastbrød, men... Det er det. Det er det, der skal købes i dag. Jeg tror vi har råd til det hele i flaskepenge. Men nu må vi lige se - jeg regner det ud hjemmefra. Fakta har billige kartofler, så hvis vi ikke har råd til dem i Brugsen, må vi smutte forbi fakta på vejen hjem. 

I nat drømte jeg, at mine svigerforældre havde læst min blog om underskud på kontoen i går, og at de ikke tog telefonen da René ringede, men tog den, da han ringede et par timer senere. Majbritt sagde: "Jamen, det er fordi far sagde at du bare ringer for at vi skal sætte penge ind på kontoen, og at jeg ikke skulle tage telefonen" - haha. Sådan er de bare slet ikke. Ikke at jeg ville spørge dem, om de ville dække mit underskud, men de er meget gavmilde mennesker. Haha... Jeg synes stadig at det er komisk...

Men for pokker hvor gør det ondt, når jeg trækker vejret... Satans.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar