Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 7. januar 2011

Zombie i Superbrugsen

Jeg har haft et krampeanfald i dag. Nede i Brugsen. Det var bare så pinligt...! Først at ligge og rode rundt dér, og bagefter den måde, folk stirrede på mig. Jeg vaklede rundt, var dybt forvirret, kunne ikke sådan helt gå lige,og jeg havde blod i hele hovedet - det er det andet værste tungebid so far. Jeg er simpelthen så kvæstet nu, selvom jeg taget mig en lur og har fået det lidt bedre. Jeg har det langt fra godt. Jeg tror også, at jeg går i seng igen om lidt, her efter midnat, når jeg har taget min aftenmedicin.

Så skal jeg huske at ringe til min neurolog på mandag - det dér Keppra er vist ikke helt lige mig alligevel. Jeg har haft 3 anfald siden jeg startede på det i august. Det er alt, alt for meget. Jeg har det totalt varmt, jeg sveder, jeg har ondt i tungen, mit hoved føles som om det vejer tusind ton, og mine øjne svider. Jeg burde så meget gå i seng. Det tror jeg også, at jeg gør... Det er nok det bedste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar