Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 4. januar 2011

Når musikken spiller

Jeg har ooondt... Men ikke lige så meget som tidligere. Det går den rigtige vej! Yay! Jeg er ikke blevet forkølet, men har nyst 4-5 gange i dag. Men jeg har bare ondt i hals og ører. Det er ligesom det. Det føles som om jeg har feber, men det har jeg heldigvis ikke. Det er jo optimalt! Isen, René har købt, hjælper også på kløen i halsen, og ikke kun på smerterne. Det er sååå genialt!

Jeg aner ikke, hvad tid MOR kommer i morgen. Det går mig lidt på. Men jeg regner med, at hvis jeg står op omkring klokken 9, kan jeg nå i bad inden hun dukker op. Hun skulle til lægen først. Vi skal have byttet julegaver. Yay. Jeg glæder mig SÅ meget IKKE til at se, hvad hun har købt. Spørg om om, hvem der har dårlig smag, og jeg kan uden at tøve svare "MOR"! Men JEG har god smag og har købt nogle flotte Erik Bagger glas. 8 styk - så har hun nok. De er superpæne, men jeg har bonen, så de kan byttes, hvis det ikke er sagen. Frem til 23. januar. Sad lige og gloede på bonen. Hvis man vil have pengene tilbage, skal man fremvise bon og gyldigt ID. Gyldigt ID?! What the fuck...??? Er de bange for, at det er en falsk person, der vil have pengene tilbage? De ved jo ikke hverken hvem gaven er købt af og hvem den er købt til...??? Det er da komplet tosset... Det må være mig, der bare ikke kan se pointen. 

Jeg sidder og lytter til Kim Larsen, men jeg føler at jeg burde høre noget andet... Hvorfor har jeg mon ikke skiftet musik? Det er da helt tosset... Jeg kunne godt tænke mig at høre Metallica eller måske "Yes Man" soundtracket? Uh, eller Infernal. De er faktisk også pænt fede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar