Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 11. januar 2011

Stjernevænget!

Kender I det, når man savner at bo hjemme, bare fordi værelset var fedt? Jeg havde et værelse, som vel egentlig mere var en lejlighed i sig selv. Den lå separat ved mine forældres hus. Jeg har ikke et billede af soveværelset længere, men jeg har sgu af resten af det - jeg kan godt lide at tage den slags billeder, og min ungdom, sådan da, er blevet brugt her!  Så jeg smider nogle billeder af mit ungdomsværelse ind!

Afdelingen af spisestuen med mit skrivebord!

Mit spisebord i spisestuen!

Mit elskede fjernsyn - kan I husk dem? Haha.. Og mine videobånd!

Stuen med sofaen og en hund der lige tænkte "hvad er det mon"

Mit køkken. Det var her, jeg lavede min mad, når jeg ikke gad at spise min mors!
Mit badeværelse. Billedet er taget fra brusekabinen - men det var et awesome badeværelse!


Det var fedt. Savner helt at bo hjemme. Der var i hvert fald PLADS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar