Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 23. januar 2011

Maria S.

Jeg har fået en e-mail fra Maria S. Den gjorde mig ked af det - men mest glad. Jeg er så glad for, at hun skrev. Hun havde fødselsdag i går. Fyldte 30. Jeg var i tvivl om jeg skulle skrive, for vi har ikke snakket sammen meget, meget længe. Hun havde så mange problemer og alt muligt, hun sloges med, og jeg vidste ikke, hvad jeg skulle skrive. Om jeg overhovedet skulle skrive - om hun stadig ønskede mig i sit liv. Men René sagde til mig, at jeg godt lige kunne skrive hej og tillykke. Så det gjorde jeg. Og hun skrev tilbage i nat, og det var en dejlig e-mail at få. Selvfølgelig stod der nogle lidt triste ting i -men det er ting, man ved er for det bedste. Og hun vil stadig gerne snakke med mig. Se, det er jo fordi vi har været pennevenner siden vi var 16 og 17 år, og nu er vi 30 og næsten 31, og jeg tænkte at hun måske følte sig for gammel til at have pennevenner. Men vi har så mange år sammen, og jeg vil så nødigt miste hende. Så jeg blev superglad for hendes e-mail.

Men det er besværligt at kende hele 3 Maria'er, især når 2 af dem hedder Maria C.! Suk. Men så må Det blive Maria C., Maria S. og Cole. Det er nemmest, tror jeg. Det bliver svært at huske hvem der er hvem, hvis man ikke lige noterer forbogstavet i efternavnet. Jeg ser jo ingen af dem i virkeligheden.


Jeg overvejer stærkt at gå en tur. Men klokken er 06:12, og hvis René finder ud af det, er jeg på skideren. Jeg tror, at jeg går en tur, når han er vågnet og vi har snakket om det, for jeg havde det ikke helt fantastisk i går... Det vil jeg skrive om på Lust for life senere, lige nu ville jeg bare skrive om min glæde ved Maria S.s brev! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar