Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 24. juni 2011

Grim gave og tis!

Tror I de keglenegere havde husket at bestille de tørrede limefrugter hjem?! Kæft, mand... Men så fik jeg købt afføringsmiddel til René, og jeg fik købt en gave til Nadia, som René skal til fødselsdag hos på søndag. Den gave, de har sørget for, jeg har fået med hjem, er måske nok den grimmeste gave, jeg har set i mit liv! Der er 2 farver gavebånd på, og de passer på INGEN måde sammen! 
Det kommer ikke helt til udtryk her - den røde farve er mere orange i det, og den blå er mere fesen i det... Men jeg har pakket den om. Nu ser den sådan her ud:
Det synes jeg er flottere. Ha! Så kan Matas lære det. Det er for dårligt at de pakker gaverne så grimt ind. Og mine vanddrivende virker rimelig kraftigt lige nu!