Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 29. juni 2011

Pisseirriterende

Okay... Det her er pænt irriterende. Vi havde en bruger på Superbests hjemmeside, som jeg havde glemt kodeord og alt muligt på. Så jeg oprettede en ny bruger. Det er sådan, at jeg skal bestille inden klokken er 24, hvis jeg vil have det med på næste forsendelse - som i dette tilfælde er i morgen, hvor vi nok kommer til at mangle meget af det. Så det kan ikke vente til mandag, når næste levering sker. Derfor var det vigtigt, at det blev ordnet inden midnat. Jeg er lige blevet færdig,og klokken er kvart i tolv.

Men det irriterende er, at René er flippet totalt ud over, at jeg har oprettet en ny bruger?! Come on...! Get a grip! Så ville han ikke godkende min indkøbsseddel og sagde at hvis jeg mente at jeg havde bestilt det rigtige, så kunne jeg bare bestille det. Normalt ville jeg havde logget ud og glemt alt om det indtil søndag. Men. Ikke i dag. Så jeg har bestilt mine varer. Jeg har ikke talt til René efterfølgende, fordi jeg ikke har haft noget at spørge ham om, men jeg tror at han er sur på mig. Jeg har det bare sådan lidt... Ja. Bliv dog voksen, FFS!