Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 14. juni 2011

Tak, skat

Der findes ingen ord, som kan beskrive min kærlighed til dig, René. Du er og bliver min stjerne. 

Endnu en dag tilbragt med benene oppe. Jeg har snakket med lægen, han ringede lige ang. noget medicin. Så fik jeg nævnt det med benene, og han har givet mig en tid på torsdag klokken 11:30. Jeg havde egentlig håbet at René skulle med.... Jeg ved ikke, om han tager med, det har vi ikke besluttet endnu. Men åh... Jeg hader at være til lægen alene, når det involverer at tage bukser og strømper af.

Ellers har jeg snakket i 40 minutter med Cato, det var ganske hyggeligt. Jeg har også haft en kort samtale med min mor, og jeg har snoozet i 3 timer! Det var langt fra med vilje, men der var ingen, der vækkede mig. Pyha... Jeg er så træt for tiden, men vågner så tidligt. Jeg har simpelthen så varme fødder, at jeg ikke kan sove.

Men. Nu er det forhåbentlig snart slut. Hehe. Who am I kidding. Jeg skal ligge med stængerne oppe i lang tid endnu. Jeg burde faktisk gå derhen nu. Mon ikke, det er det bedste? Jo. Jeg slutter af med en hilsen til min elskede: Tak fordi du gider at læse alle de e-mails, jeg sender til dig.