Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 26. juni 2011

Oh baby I'm lazy

René er næsten hjemme fra Nadias fødselsdag. Anders har bragt og hentet René, og nu sidder de ude på parkeringspladsen og snakker lidt. Så han er nok snart hjemme. Jeg skal vel egentlig lave en form for mad, men indtil videre har jeg bare lavet pølsehorn. Jeg har vasket alt sengetøj, jeg har lagt nyt på, jeg har vasket alle dyner... De stinker ikke af sved længere! Det er fantastisk! Jeg troede egentlig ikke, at jeg ville kunne få den stank ud af dem - men det er lykkedes mig. Det eneste, jeg havde sat mig for i dag, som jeg ikke har nået, er badet. Jeg har ikke været i bad, og kommer det nok ikke før i morgen. Jeg er alt, alt for kvæstet til at ordne det nu. Selvom jeg gerne vil og trænger rigtig meget. Det kan da godt være, at jeg kan gejles op til det senere. Jeg skal jo trods alt kravle ned i nyvasket sengetøj i aften! Yay! Der er bare ikke noget bedre.

Min ryg er øm, fødderne er ømme, og hovedet er fyldt op med ligegyldige pligter, jeg ikke havde sat mig for i dag. Jeg regner med, at jeg koger lidt pasta og river lidt parmesanost, og så kan René og jeg spise, eventuelt mens vi ser en film. Cool. I hvert fald hvis filmen er cool. Haha. Vi er alt for ofte uheldige med det, vi sætter os til at se. Men... Jeg tænker at jeg også kan gå i bad nu... Jeg vil så gerne i bad, men jeg tror simpelthen ikke, at jeg kan klare det, sådan rent fysisk. Der skal nok lige gå et par timer. Fair enough.

Jeg har det egentlig meget godt, sådan...  Alt taget i betragtning... Hehe. Jeg er sulten, godt nok, men derfor kan man jo godt have en dejlig dag. Og det er rart med alt det, jeg har fået lavet i dag. Det lyder måske ikke af så meget... Men så ved du ikke hvad det vil sige at skulle vaske på offentlige vaskerier, vaske op trods rygsmerter og bagefter bage, lægge rent sengetøj på, bage færdigt og rydde op. For så ville du også synes at det var en hel del. Hvis ikke... Tja. Så er det vel nok mig, som er doven. "Oh baby, I'm lazy" - Monster Magnet sagde det! Jeg vil tage mig sammen til at komme i bad, nu hvor René og Anders har ævlet i 30 minutter på parkeringspladsen, og så vil jeg lave noget mad og få noget at spise. Det skal man jo. 

Men damn... Jeg er træt. For real.