Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 27. juni 2011

Sludder for en sladder

Jeg skal i bad i dag. Burde faktisk gøre det nu - nåede det ikke i går. Pis. Der var for meget vasketøj. Men: jeg er sådan set tilfreds, for jeg har fået vasket det hele. Det er jo optimalt nok.

Basse blev indlagt på Rigshospitalet med en blodprop i hjertet. Han er okay indtil videre. Han har fået en ballon indopereret, og han er stabil nu. Vi tager nok derind i morgen. Jeg græd totalt meget, da jeg fik det at vide. Det er jo ganske forfærdeligt. Men hvis han overlever uden men, er det jo super.

Jeg har lidt svært ved at finde rundt i dag dér med dagene, efter en vild og voldsom lur i dag. Den har helt væltet mig ud af min døgnrytme, jeg vidste hverken om det var nat eller dag... 

René er i rigtig god bedring, han behøver ikke at komme til lægen i denne uge alligevel. Min træthed er dog lidt voldsom, uden en synlig grund. Men jeg må jo bare kæmpe for at holdet tingene sammen. Om lidt starter jeg med at gå i bad. Det kan måske friske mig lidt op. Det kan man jo i hvert fald satse på.