Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 24. juni 2011

Mon MOR kan babysitte René?

Jeg skal til KBJ i dag, og jeg ser frem til det. Jeg skal alene derind - Yay! Så skal jeg have købt tørrede limefrugter og Renés gave til Nadia, og så kan jeg vende hjem. Super. Tror at jeg selv pakker gaven ind. De dér Matasmennesker er sikkert gode nok, men det bliver altid pænere, når JEG har gjort det  - kan eventuelt gå i Arnold Busck og se,om de har en form for gavepose eller jeg kan måske kreere en gaveæske selv. Jaja - det skal nok gå! Bare en god limstift og noget  pænt karton. Det er awesome! Jeg er allerede dybt engageret i det, og jeg skal ikke engang med til fødselsdagen! HAHA! Men Nadia er en sød pige, og hun skal have en god fødselsdag!

René er stadig syg. Men det er forstoppelse - selve sygdommen er væk, tror jeg. Ondt i maven er også en bitch, han mener at det er forstoppelse, og nej, der findes ikke noget værre. Så jeg forstår ham godt. Jeg har selv prøvet det - det gør bar' nas. Men jeg tager hans temperatur klokken 8 - bare for en sikkerhedsskyld. Lige nu ligger han og ryster af kulde. Jeg tænkte på at aflyse MOR, men faktisk vil jeg gerne have, at hun er her - så der er nogen. Hun kan vel sagtens underholde sig selv, mens han ligger og har det dårligt. Jeg er væk i halvanden time, ikke? Så det handler om 1½ time, hun skal holde øje med ham. Det kan godt lade sig gøre, tror jeg. Snakker lige med hende, jeg regner med at ringe ved 8-tiden.