Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 10. juni 2011

Nyt om de vandede ben

Billede af knæ, set oppefra. Masser af vand over knæet og omkring knæskallen.
Lidt sløret billede af venstre ankel.
Sådan ser venstre ankel ud, når den er bøjet, plus at man kan ane det røde udslæt på siden af foden, som der er samme sted på højre fod.
Rødt udslæt på højre fod, der eventuelt er betændelse i huden, som er penicillinkrævende.
Dette er et billede af vabler på mit højre skinneben, som højst sandsynligt er opstået i forbindelse med vand i kroppen.

Sådan ser vablerne ud på tæt hold.

Dette er billeder, taget i dag. Det er virkelig voldsomt og klamt, og jeg har snakket med vagtlægen, der bad mig komme derind, men jeg har ikke mulighed for det. Muligvis i weekenden, men ikke i dag. Min egen læge har lukket på mandag, så det må blive tirsdag, jeg stiller mig op dernede og spørger hvad det er for noget. Vagtlægen sagde, at jeg skal have stærkere vanddrivende præparat. Godt så. 

Og nu vil jeg gå hen og lægge mig lidt, for jeg har lidt ondt, og jeg vil gerne slappe lidt af, inden vi skal ud at gå aftentur. Det bliver en kort tur, men den skal jo overstås. Så det sker så om en times tid eller noget - det er god tid til at ligge med benet oppe lidt.