Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 18. juni 2011

Off to bed

Tænk engang. Jeg har sovet helt til klokken 7! Det er så cool! Men jeg reflekterer stadig gårsdagens hændelser. Folk var grove ved mig - og jeg var grove ved dem. Det plejer jeg ikke, og jeg er ærligt talt lidt skamfuld, selvom jeg mener at jeg havde retten på min side. Jeg har muligvis mistet to gode venner eller flere, men jeg er nået til et punkt, hvor jeg er ligeglad. Jeg er for gammel og for rask til at sige undskyld uden grund, og så ellers blive trynet. Fra nu af vil jeg sige min mening, og jeg vil sige den hver gang. Men som jeg skrev i går, holder jeg nok en mindre pause fra blog.dk. Jeg ved det ikke på nuværende tidspunkt. Fuck alt det lort.

Jeg har taget 2 Furix her til morgen, og nu går jeg i seng, eftersom jeg er så træt at jeg konstant skriver forkert, rammer de forkerte taster...Waaay to tired for this.