Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 25. april 2011

At være eller ikke være - ynkelig

Jeg er... ikke som jeg plejer at være. Jeg er ved siden af mig selv. Først og fremmest har jeg indset, at jeg står med det ene ben i graven pga fedme. Jeg har taget kontakt til lægen. Så har jeg indset, at jeg ikke længere har lyst til at skrive. Jeg har indset, at jeg ikke længere er glad. Jeg har også indset, at det er i overmorgen, jeg skal have undersøgt min popo for hæmorider, og jeg er IKKE tilfreds med situationen. Men jeg er nødt til det. Derudover har jeg fået en eller anden form for virus eller bivirkning; jeg fryser og sveder på samme tid (ikke med flydende sved, men en følelse af at have det for varmt og fryse samtidig). Jeg ved ikke om jeg er ved at blive syg, eller om det er medicinen (Seroquel Prolong) der skaber dette i mig. Jeg har overvejet at tage min temperatur i endetarmen, men... Jeg bruger termometeret i munden normalt,og jeg har kun almindeligt desinficerende gel til at rense det med, så der må jeg nok svare nej. Tidligere, når jeg har taget min temperatur, har der ikke været tale om feber, i hvert fald meget lidt. Det kan næsten kun være en bivirkning, det gør ingen forskel, hvor lidt eller hvor meget tøj jeg har på.

Jeg er træt af det hele. SLUT. Jeg har sovet hele natten, hele dagen, og jeg har lyst til at sove videre nu. Jeg trænger til at sove, jeg keder mig skørt meget. Gider ikke at skrive, og jeg gider faktisk bare ikke noget. Suk. Ynkelig, er jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar