Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 15. april 2011

Ukendt titel (den blev væk i rodet)

Yeees. Så sidder jeg så her, skrupsulten og med ½ time til jeg kan spise noget. Hehe. Typisk, ikke? Jeg har været meget tidligt oppe i dag. Faktisk allerede klokken ... Hmm.... 5-ish. Jeg gik så også i seng 21:15, cirka. Jeg har sovet meget. Jeg stod egentlig bare op, fordi jeg havde ligget så længe i sengen, at jeg havde fået ondt i ryggen. Haha - typisk mig!

I dag er det fredag, hvilket betyder at René skal til lægen. Jeg regner med, at han hopper op hos hans forældre bagefter. Er han heldig, bliver han måske endda kørt hjem. Jeg skal have udarbejdet en indkøbsliste. Bah... Hader den slags. Eller gør jeg? Hmm...

Ellers har jeg intet at sige. 

OUT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar