Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 22. april 2011

Jesus døde for vores synder

Langfredag

Who cares? Jeg hører Jonny med "Still Raining" og jeg elsker bare den sang, den er så ufattelig cool! Jeg har tidligere skrevet, at han var 21, da han lavede denne sang. Men han var faktisk kun 17-18 år. Jeg tog fejl af årstallet.
Jeg er bare så forelsket i denne morgen, klokken er præcis 06:00, og jeg nyder at lyset er ved at fylde rummet op - selvom det ikke er solskin. Det er jeg ligeglad med - lys er godt nok til mig. René vågnede ved 2-tiden i nat, og vi lå og snakkede om hans fuldskab - han kunne ikke engang huske, hvordan han var kommet hjem. Haha. Jeg er glad for, at han kom hjem og pissede på mit gulv og ikke inde hos naboen. Haha. 

Men: dette bliver en dejlig dag. Jeg er træt og har hovedpine, men jeg føler mig glad. MEGA monster sulten, godt nok, jeg skal altså snart have noget at spise, men derudover går alting rigtig godt! I morgen skal jeg bage. Yay! Jeg tror også, at jeg bager i dag. Flere græskarboller. Mmm... Hehe.
Jeg er sygeligt bange for edderkopper. Det har jeg været i 3 dage nu. Jeg har seriøst fået et meget voldsomt panikanfald, fordi der kravlede en stor, sort edderkop på mit bord. Da jeg sprang væk i angst, viste det sig at være mit hår. Jeg drømmer om dem om natten og alt muligt andet. I'm going slightly mad - Queen. 

Jeg skal også have fundet ud af, hvilket kluns jeg skal have på i overmorgen. Virker det som om jeg glæder mig? Jeg har kun snakket om det i 2 uger, jo. Men det gør jeg. Jeg glæder mig. Yay! Det bliver simpelthen så rart at se dem igen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar