Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 1. april 2011

Krøller og ny, upcoming serie!

Oh hell yeah! I dag skal jeg ENDELIG se min mor igen. En hel dag, bare hende og mig. Ah... Skønt! Jeg sidder her, fredag morgen klokken 6:30, og nyder musik og har drukket lidt cola, spist en vindrue-is. Jeg regner med at gå i bad inden for den næste times tid. Jeg ville helst gerne sove lidt, inden jeg skulle afsted - men det ville udelukkende være for at få krøllerne til at se flotte ud. Ved ikke, hvorfor de kun gør det, når jeg har sovet på dem? Men kun én gang, maks to. For så begynder håret at kruse. Haha. Krøller er en videnskab! Jeg skal have fundet på noget pænt, men diskret makeup. Tror bare, at jeg kører den sædvanlige stil. Det bliver sikkert pænt nok - det plejer det jo! Haha. 

Jeg har bare den største booger siddende i næsten, og da jeg forsøgte at pille den ud, sidst jeg var på toilettet, fik jeg revet mig i næsen, og nu har jeg viiirkelig ondt i det ene næsebor - men sært nok er der intet blod? Altså, det er jo en god ting, men jeg ville da bare tro, at en rift i næsen ville give blod? I går bad René mig om at tjekke en bums/byld ting, han ikke selv kunne se ordentligt, fordi han mente at det var et hår, der voksede ind i huden i stedet for ud. Så jeg måtte sidde med en lommelygte og en desinficeret nål og rode rundt i det dér, og der var en nullermand-agtig substans i såret, han havde fået lavet, og da jeg fik fjernet det, væltede det ud med lymfe. Så jeg vil tro, at han har haft fingrene i noget, der ikke skulle have været fingre i, og derefter har smækket et par boxershorts på - og at nullermanden kom derfra. Men nu er der jo kommet al den lymfe, så der burde komme sårskorpe på her en af dagene.


Jeg er gået i gang med en ny historie, som jeg håber jeg kan finde ud af at skrive. Jeg har valgt at forsøge at skrive en ungdomsbog, men det bliver muligvis ikke til en hel bog. Jeg har tænkt mig, faktisk, at jeg så vil lægge den ud  på min hjemmeside - www.rapoulsen.dk - delt op i kapitler, så det bliver en slags serie. Jeg regner med, at når jeg har skrevet lortet og fundet på en god titel, vil jeg lægge dem op som "bla bla bla, kapitel 1" - så er det nemlig til at finde rundt i! Jeg synes at det lyder som en skidegod idé! Det vil jeg gøre. Det kunne være så awesome! Hm. Men nu er klokken ved at være 7, så jeg skal i gang med mine forberedelser. Yay! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar