Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 23. april 2011

Leave me breathless

Jeg ønsker at blive hvirvlet rundt på et bonet gulv, dansende i en grøn drøm af en kjole med en smuk mand i kjole og hvidt. Jeg  ønsker også at sidde bag på en motorcykel, der kører i fuld fart, med vinden blæsende i håret, mens jeg holder mine arme omkring livet på en smuk mand i lædertøj. Jeg ønsker at elske med en smuk mand, viklet ind i hinanden i sandet på stranden i månens skær. Jeg ønsker at stå på en balkon mens en smuk mand synger serenader til mig. Jeg ønsker at gå på æblerov på den nærmeste æbleplantage, mens jeg leende sniger mig mellem træerne sammen med en smuk mand. Jeg ønsker mig at sidde ved en skovsø sammen med en smuk mand, der lige så smukt pakker den ene overraskelse ud af picnickurven efter den anden. Jeg ønsker at ligge på en græsplæne i en park, mens jeg kigger på den smukke nattehimmel, i selskab med en smuk mand. Men mest af alt? Der ønsker jeg en mand, der sidder og spiller Rift mens han spiser en af de boller, jeg lige har bagt og siger "De smager sgu godt, Musen" - for det er den slags, der betyder noget for mig. Jeg elsker dig, René, din smukke mand!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar