Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 21. april 2011

Sulten og stangvissen

René har været til påskefrokost hos naboen, og er du så færdig, han blev fuld. Han har tisset ud over toilettet og sig selv, fordi han faldt i søvn derude, og jeg fik ham bakset ind i stuen, hvor jeg lagde ham på sofaen og dækkede ham til med en dyne. Noget kunne tyde på, at min aften bliver ensom. Men så længe René har haft en hyggelig eftermiddag, så er jeg glad. Han trængte til det, rigtig meget. Det tror jeg. Jeg har været ovre på vaskeriet og vaske hans til-tissede tøj, det skal bare tørres, så kan han have det på igen. Aftensmaden er nok bare helt for mig selv i dag. Jeg har ikke besluttet mig for, hvad det skal være endnu, men det kommer nok. Jeg tror at jeg steger nogle kartofler i ovnen og spiser dem med dressing til. Det kunne jeg godt spise lige nu! 

MOR ringede for at sige, at hun tænkte på mig, når nu jeg skulle være alene hjemme. Det var virkelig sødt af hende, men lige på det tidspunkt, var jeg syg, og måske lidt fraværende. Det var dog stadig en sød tanke. Jeg har fundet noget tøj hos Ellos, som jeg har tænkt mig at købe på tirsdag. Jeg glæder mig allerede til at få tøjet, fordi det er noget, jeg virkelig mangler! Men også fordi noget af det er på tilbud, og jeg ikke ved, hvor længe tilbuddet varer. Jeg har også en anden overraskelse oppe i ærmet, men det kan jeg ikke skrive om her, da jeg ikke ved, hvem der følger med. Men jeg er spændt på vedkommendes reaktion. Jeg skriver selvfølgelig om det, når vi når dertil. Der er nogle dage til endnu.

Jeg synes at det alt i alt, trods sygdom, har været en god dag. Men det er altså på tide at få noget mad. Jeg er meget, meget sulten. Jeg har ikke fået noget mad af værdi i dag. Jeg skal også have bagt. Og vasket op. Men de to ting venter jeg nok med til i morgen tidlig, tror jeg, så René kan sove i fred. Damn, jeg er træt. Jeg må have noget at spise. Ellers kaster jeg op. Det går på ingen måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar