Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 10. april 2011

Skal jeg lure den eller lade være?

Bare en af de dage. Jeg kan mærke det. Der kommer mange blogs i dag. Både her og på blog.dk. Jeg er desværre nok i dårligt humør, forsøger at camouflere det, og jeg har det faktisk bare... Ja. Jeg forsøgte at mande mig lidt op, da jeg ville snakke med Cole - men hun har det også dårligt, så vi blev enige om, at hun bare skriver til mig, når hun har fået det bedre. Jeg sagde ikke til hende, at jeg har det virkelig dårligt. Jeg ved ikke, om min svigermor fattede mistanke... Hun så meget på mig. Det plejer hun ikke. Jo, altså, men hun holdt hele tiden øje med mig og efter 1 time sagde hun "Nå, men nu vil jeg køre hjem, så I kan få sovet lidt" (René gabte helt vildt). Jeg tror, at hun kunne mærke det på mig. Jeg havde også svært ved at skjule det, men altså... Det var så rart, at hun var her. Det var rart at se hende igen. Det er alt, alt for længe siden sidst - vi skal vist helt tilbage til Prebens fødselsdag den 9. marts for at finde den dag, vi så hinanden sidst. Hun er så hyggelig. 

Jeg har ikke fået skrevet videre på min idé med den dér serie, jeg ville lave på min hjemmeside - men jeg vil se på det senere. Lige nu overvejer jeg at tage den lur, Majbritt snakkede om. Men måske er det alligevel bedst at blive oppe. Jeg ved det ikke. Føler mig bare så brugt, altså, som om jeg har knoklet i 100 år. De dumme piller giver mig så meget smerte at det næsten er ubærligt. Hmpf!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar