Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 7. april 2011

I want it all!

Jeg har lavet en liste over de ting, jeg geren vil. Jeg er klar over, at mange af dem ikke er opnåelige, men jeg vil så gerne tænke lidt over, hvor fedt det ville være! Jeg vil gerne dele den med jer. Jeg savner at blogge. Det er bare svært når hjernen bare er helt rundtosset.

  • Jeg ønsker at blive rask, eller som det mindste symptomfri
  • Jeg ønsker at min epilepsi ville skride 
  • Jeg ønsker at jeg engang får taget en uddannelse af en art
  • Jeg ønsker et fancy arbejde - men er villig til stort set alt
  • Jeg ønsker at jeg en dag bliver langt bedre til at lave budget-skemaer
  • Jeg ønsker at jeg en dag lærer at huske at bestille medicin i tide
  • Jeg ønsker at jeg bliver så rig, at René og jeg har råd til en bil
  • Jeg ønsker at jeg på et tidspunkt lærer det dér med høje sko
  • Jeg ønsker at jeg en dag bliver tynd
  • Jeg ønsker at mit hår bliver sygt ramt af naturkrøller
  • Jeg ønsker at min hårfarve ændrer sig til sort, uden at jeg skal farve det
  • Jeg ønsker at jeg en dag får lidt mere farve på kroppen
  • Jeg ønsker at jeg en dag bliver rigtig god til at lægge sort makeup
  • Jeg ønsker en større lejlighed til billigere penge
  • Jeg ønsker mig min egen vaskemaskine
  • Jeg ønsker at jeg på et tidspunkt lærer det dér med at sms'E
Jeg ønsker at jeg en dag skriver verdens bedste bog, men det er ikke et krav som sådan, eftersom man vist ikke kan bedømme hvilken bog, der er verdens bedste - der er jo så mange genrer.


Jeg sidder og hører musik, tænker på, om jeg skal ringe til Hamid senere, eller om jeg skal lade være. Jeg ved det ikke endnu. Det må jeg lige se på. MOR kommer i øvrigt igen på mandag. Jeg vil bage kager til hende. Det er ikke sundt, men hun trænger godt nok til lidt sødt. Ikke at jeg forsøger at lære hende at trøstespise, som jeg jo selv gør, men jeg synes bare, at hun trænger til, at nogen tænker på HENDE og ikke dem selv. Jeg overvejer at bage nogle kager og finde en sød kurv at putte dem i, og putte noget cellofan rundt om :) Jeg ved ikke helt, hvor jeg skal købe en kurv med så kort varsel her i Herfølge, men måske Brugsen har noget, midt i alt deres påskeudvalg? Jeg må se på det. Tage mig sammen til at gå ned og handle - der skal jo også købes ind til det. Lilla er hendes yndlingsfarve, så jeg vil se, om jeg kan finde lilla papirforme dernede. Jeg vil nemlig bage marcipanmuffins, tror jeg. Jeg mangler sådan set alt. Jeg bager dem på søndag. Så er de klar, når hun kommer mandag formiddag. Jeg burde købe noget lilla gavebånd også... Tja. Nu må vi se, om jeg overhovedet kan komme ind i butikken. Det er jo ikke sikkert. Men jeg vil da helt klart forsøge. Det tror jeg. Klokken er lige knapt 13 nu, måske det er et meget godt tidspunkt at gå ned og handle på. Ungerne er skredet derfra, og der er ikke så mange mennesker lige nu, plus at de ikke har udsolgt af alt på dette tidspunkt. jeg vil lige tage en snak med René om det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar