Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 9. april 2011

Well... I promised


Dette er det tøj, jeg har købt. Nederdelen er A-formet og meget stor, så den har et flot fald. Skjorten er egentlig mere "hvidlig" - lyset herinde er lidt smådårligt, og jeg kan ikke finde ud af at gøre billedet lysere. Men den er rosa med røde og blå tern på. Tunikaen er bar en almindelig tunika med et sort/hvidt/gråt mønster. Skoene er espadrillos, som jeg er nødt til at vælge på grund af hælen - som beskrevet i forrige indlæg. Tøjet, jeg højst sandsynligt kommer til at have på til konfirmationen, vil være nederdelen, tunikaen og skoene - hvis jeg lærer at gå ordentligt i dem inden da.

Så det er sådan, mit nyindkøbte kluns ser ud. Det er min stil det hele. Jeg skal dog have købt bodylotion og selvbruner, for mine ben er hvide som sne, jeg vil helst undgå nylonstrømper, solarium og spray-on teint. Eller hvad fanden det nu hedder. Hehe. Jeg skal have ordnet mine ben, så de bliver smukke at se på. Og nederdelen dækker mine deforme knæ - Yay! Jeg er godt tilfreds med mine indkøb. Jeg er sikker på, at jeg bliver glad for det hele!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar