Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 30. april 2011

Anders og Dorte

Yeah. Så er det i dag, Anders og Dorte kommer, og det er i dag, jeg har minus overskud og ikke magter at have gæster. Men altså... Sådan er det. Jeg håber at jeg kommer igennem det med et smil på læben. Jeg er blevet smukkeseret og ser faktisk ganske godt ud. Jeg er i sort i dag. Jeg har måske nok mest en aftenmakeup på, men jeg følte for sort. 

Jeg håber ikke, at jeg skal lave mad i dag. DEAR LORD DON'T MAKE ME COOK! Jeg er bare slet ikke minded til gæster. Det er superærgerligt, for Anders og Dorte er cool nok. Men... Åh. En af de dage, you know? 

Jeg burde faktisk tage et billede af mig selv - bare, så I kan se hvor latterligt smuk jeg ser ud i dag. Men øv bøv, jeg gider ikke at finde kameraet frem. Derfor må jeg mindes det. Og nu ved jeg jo, at jeg godt kan bære det sorte. Det er vigtigt.

Jeg kom med en tilståelse på blog.dk i går, som skam er rigtig nok, men som jeg havde formuleret forkert. Jeg valgte at fortælle det til René. Han var meget flink. Men jeg håber ikke, at folk ser forkert på mig fremover. Fordi jeg har skrevet det dér.

Nå. What's done is done. Og med disse ord takker jeg af for nu, for sør'me ikke om Anders og Dorte er kommet.

1 kommentar:

  1. I have read so many posts regarding the blogger lovers but this piece of
    writing is actually a nice piece of writing, keep it up.


    Also visit my web site; coffee maker

    SvarSlet