Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 15. april 2011

Når man er sent ude

Jeg er faktisk kommet i gang med at skrive om Camilla. Jeg bruger hende, som jeg brugte Peter dengang. Det er ikke den virkelige Camilla, men bare sådan... En fiktiv Camilla. Jeg synes, at de 3 dele, jeg har skrevet indtil videre, er vildt gode. De bliver jo postet som en serie på min hjemmeside - det bliver awesome! Jeg glæder mig virkelig til at blive færdig og få lagt dem op. Jeg har også lidt fået mod på at skrive flere noveller, men jeg har ingen ideer pt., så det må vente. Men min serie om Camilla, som har arbejdstitlen "Er jeg god nok, mor?", kommer til at ligge i ... Hmm... Jeg følger ikke helt retningslinjerne, så måske er der 10 dele, måske 12, men så ikke mere. Der er en maxregel på 3 sider pr. del. Minimum 2 sider, max 3 sider. Det fungerer godt, tror jeg. Jeg er i hvert fald tilfreds indtil videre!

Jeg har slet ikke snakket med nogen i dag! Jeg har fået lavet den allerbedste dressing i verden til min pastasalat <3 Jeg har kogt 250g pasta. Så har jeg delt 3 tomater i 8 stykker hver, fjernet indmaden og skåret kødet i bittesmå stykker. Jeg har taget ½ agurk og skåret den i 4 lag, vendt den og skåret 4 lag, så der kom stave ud af det. Dem har jeg skåret i fine skiver. Jeg har snittet et løg meget fint. Så har jeg revet en gulerod på den fine side af rivejernet og blandet det hele godt sammen (det var, hvad jeg havde - peberfrugt og champignon ville også have smagt godt i). Så tog jeg 6 spiseskeer græsk yoghurt, 1 teske rød pesto, 3 fed hvidløg, 2 spiseskeer sød chilisauce, ½ teske salt, ½ teske peber, ½ teske sukker og rørt det grundigt sammen, så det fik en luftig masse. Det blandede jeg så sammen med pastasalaten. Det ser sådan her ud, bare lige puttet i en æske

Okay, det smager bedre, end det ser ud. Haha. Men det er fandeme en god dressing. Jaja, der er 10% fedt i yoghurten, det er voldmeget, den er slet ikke sund overhovedet - men nu er det jo så heller ikke hver dag, jeg spiser pastasalat. Og den smager i hvert fald rigtig godt, den dér. Ovennævnte blev til 3 store portioner,og jeg har spist 1 og er fuldstændig færdig - jeg lavede det faktisk fordi jeg var voldsulten -men så var jeg da så heldig, at det mættede supermeget! Yes! 


Jeg overvejer om MOR skal herned i næste uge. Hun skal hjælpe os med at handle, så det er altså kun tirsdag og onsdag samt lørdag, vi kan. Mandag er vi lovet væk. Men jeg håber at hun kommer - det ville være rart. Ikke fordi vi kan handle, men fordi hun så kan få sin gave! Yay! Jeg glæder mig SÅ meget til at se hendes fjæs - jeg har jo valgt gaven! Ha! 


Jeg har jo snart fødselsdag, og jeg har ønsket mig musik af min svigerfamilie, fordi det er rart at eje de plader,  man elsker allermest. Jeg skal have sorteret i min samling og have dem alle op, når vi engang bor i noget større. Så de cd'ere, jeg har ønsket mig, er alle nogen, jeg allerede har, men som jeg meget gerne vil have originalt. Med cover og hele svineriet. Min egen familie giver penge, siger de, fordi jeg så selv kan købe lige hvad jeg vil. Og skal jeg være ærlig? Så er det sgu bare i orden, for der er sikkert herremeget tøj, jeg godt kunne bruge! Hehe. Hvis jeg får 1.000-1.500 kroner af dem, så har jeg jo nok til at købe en MASSE tøj, og det er fandeme cool. Jeg kan også købe bøger. Frit valg på alle hylder! Elsker det bare. Eller købe nogle af de cd'ere, jeg ikke får af svigerfamilien - mange muligheder!


Faktisk, så burde jeg bede René om at stå af bussen og mødes med mig ved Brugsen og handle, for ellers bliver det for sent. Irriterende at han ikke tænker over den slags. Ih, altså. Vi skal være sikre på, at det åndssvage brev til Malthe når frem i tide - dvs i morgen, og det danske postvæsen er fandeme ikke hvad det har været! Men vi har været for sløve - alt, alt for sløve, og det skal sendes i dag, vi har ikke engang købt det endnu, og postkassen bliver tømt 17:00 her. Irriterende, ikke, for nu er klokken næsten 14:30, og hvis René når hjem først, skal han med garanti sidde og sunde sig og have noget at spise, før vi kan gå derned. Måske jeg lige skulle ringe til ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar