Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 26. august 2013

400 og flere i sigte!


400!

Konfetti allevegne, serpentiner, balloner, flag og fyrværkeri (når det bliver mørkt)

?

Dette indlæg er nummer 400 i år.
 
Mand, jeg har lyst til at forlade min stol og bare flyve, flyve ud i køkkenet og tage de sidste 2 is, som  jeg har gemt til René. Det er faktisk ret tæt på, at jeg gør det. Eventuelle kramper er det eneste, som forhindrer mig lige nu. 

Jeg har lyst til at læse i dag, men jeg ved, at jeg ikke kan koncentrere mig, Jeg har tænkt mig at prøve, dog. Jonna har givet mig en bog, jeg bør læse. Jeg vil gerne have læst bare lidt i den, næste gang hun kommer. Lige nu er jeg kun nået til kapitel 2. Ret fesent. Men jeg vil forsøge at læse 2-3 kapitler mere i dag. Det er jo sådan set spændende nok. Det var kapitel 1 i hvert fald :) Hvis jeg gerne vil læse nu, skal hente bogen fra stuen. Jeg kan godt lide at sidde derinde og læse. Så teknisk set kan jeg gå ind i stuen og læse, og så smutte forbi isene med det samme - hæhæ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar