Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 6. august 2013

René vælger B

"Jeg troede jeg havde en friweekend, men vi skal have børnebørn og famse..." Hm. Det må være dejligt at svigte sin datter på den måde. Ved at invitere farmoren og ikke datteren. Men det er selvfølgelig pga ungerne.

Mine ankler er skrumpet med 4cm - det er sgu godt gået på en uges tid. Jeg er løbet ind i det skøre problem, at jeg har sindssygt ondt i tæerne på venstre fod. Det er virkelig smertefuldt. Jeg ved ikke helt, om det er strømpen, der gør det.

Ikke desto mindre er klokken lidt over elleve (23), og René + jeg går en aftentur. Den bliver nok ikke så lang, for jeg har virkelig haft problemer med både ryg og knæ i dag, så jeg rigtig medtaget. Jeg ved ikke, om jeg A) skal give alt, hvad jeg har i mig, og se hvad konsekvenserne er i morgen, for måske er det en bedring, eller om jeg B)  skal passe på og have nok kræfter til hele dagen i morgen. Jeg spørger René. Han siger B. Fair nok.

Jeg er smuttet. I hvert fald om lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar