Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 27. august 2013

The goddamned ankle situation. Will it never stop?

Hm. Vågnede fordi jeg hamrede hælen ned i gulvet. Det gør jeg hver morgen.  Jeg lå der, forsøgte at komme op i sengen igen, men min ankel syntes ikke om ideen. Jeg prøvede at komme op på sengekanen, men min røv ville ikke samarbejde. Så jeg lå med den ene balde på sengekanten og den anden balde på selve sengen - det føltes i hvert hvert faldt sådan igennem trusserne. Jeg var ved at falde, så jeg kaldte på René som stadig sov. Jeg kaldte et par gange, så stod han op og kom hen til mig. Han rakte mig en hånd,  så jeg kunne komme op, og jeg  rykkede mig ind på sengen, i tilfælde af kramper. Jeg havde store problemer med tarmen i går, og det har jeg haft i en uges tid eller to. Det kører for mig. Drømme om tænder, der falder ud, hårtab, hovedpine, og problemer med tarmene. Det fungerer bare ikke optimalt for tiden. Men det stopper vel for fa'en på et tidspunkt. Det vil jeg glæde mig til, frem for at være pisse sur over at min krop er i voldsomt forfald :) Processen bliver vel lige sat en smule ned, når alting bare er a.o.k. igen!

Jeg kan ikke huske hvilken dato, det er heldigvis skideligegyldigt, men her omkring midt-august satte jeg en video ind med en gut der snakker om Danmark. I burde se den, hvis I ikke har, synes jeg, at I burde. Indlægget hedder "Hmm...", og som sagt ligger det her i august. SE DET!

Slut for lige nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar