Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 12. august 2013

Jeg bor i en fryser. Det føles sådan. 25 grader min bare!

For fa'en! Jeg har sygt, sygt ondt i ryggen. Det gør sgu ondt bare at sidde ned. Klokken er ikke engang halv ti, og jeg ved, at hvis jeg lægger mig ned, falder jeg i søvn og sover til midnat, og skal sidde vågen hele natten. Eller ligge søvnløs.

Og nu skal jeg fandeme ud at gå aftentur!!! Jeg fryser sygt meget, jeg har gåsehud på armene, trods de næsten 25 grader herinde... Men jeg har ikke feber, så det er jo bare om at komme afsted. Jeg har taget nogle smertestillende piller, og vi går, når pillerne virker, om ca. 10-15 minutter. Måske 5. Jeg er ikke helt sikker på, hvornår jeg tog dem, men det holder vel op med at gøre ondt når pillerne virker. Se, det er visdomsord. "Det holder vel op med at gøre ondt når pillerne virker" - simple as.

I øvrigt har jeg klaret HELE opvasken i dag, så det skal jeg ikke tænke på i aften :) Nu er klokken lidt i ti, og det er vel på tide at komme ud... I guess...  Brrr...sooo cooold

Ingen kommentarer:

Send en kommentar