Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 17. august 2013

Stuck with this!

Jeg har haft gæster i dag. Katja og Holst. Det har været rigtig skønt. Rart at se dem igen, although jeg er ret sikker på, at Holst ikke bryder sig om René. Eller mig, for den sags skyld. Ellers ser vi ham for lidt, så vi har glemt, hvordan han normalt er. For han virkede godt nok lidt irritabel - for nu at sige det på den pæne måde...

Men jeg har sgu fået et blåt øje. For pokker da også. Det er mærkeligt som en bule i panden sådan kan trække ned over hovedet og ned over øjet. Nå ja! Det jeg har vist helt glemt at fortælle om!

Tirsdag var en hæslig dag, sådan, virkelig - to the max. Jeg havde kramper fra jeg vågnede og stort set næsten til jeg gik i seng igen om aftenen. Jeg slog hovedet nok så meget - jeg flækkede faktisk læben hele 2 gange, det samme sted. Så kom der jo den skønne bule, som satte sig i panden, og som jeg fra starten tiggede om at lade være med at trække ned over mit højre øje. Men den ville ikke lytte.

And now I'm stuck with this:

Det er selvfølgelig - som altid - blevet værre siden jeg i formiddags tog billedet. Klokken er lige omkring midnat nu, og lyset er mere dunkelt, og det ser ud som om jeg ligner et monster. Men hvis jeg skulle se på det i morgen i dagslys, ville det sikkert være lidt bedre, end det er nu - sådan fungerer det jo! Heldigvis - hehe.

Jeg har ellers haft en fin dag. Dejlig, hyggelig dag: Jeg har lavet lige præcis alt, hvad man skal lave, når man får gæster og er "voksen og ansvarlig". Derfor har jeg vasket op, støvsuget, ordet toilet og håndvaske, jeg har ordnet komfuret,og jeg har dækket bord. Jeg har sørget for kolde drikkevarer, og jeg har sørget for mad. For så voksen og ansvarlig er jeg. 

Meeen... Mon ikke det er på tide at hoppe i seng? Jeg er træt, og jeg har ret ondt i ryggen, faktisk. Ikke noget, man vælger selv, men altså... Engang imellem gør man, og jeg har været lige en tand for voksen og ansvarlig i dag og har taget for meget på skuldrene. Under alle omstændigheder er jeg træt og har ondt, så jeg vil gå i seng. Men en god fredag -  after all ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar