Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 29. august 2013

Oh dear... Mon jeg sover godt i nat?

Jeg skriver for lidt, og det gør jeg, fordi jeg simpelthen bare ikke har noget fornuftigt at sige... :/ Har jeg mon nogensinde det? Oh well.

I morgen skal René til Valdemar hospital for at blive undersøgt ang. sine smerter. Han skal med en speciallæge anæstesiologi, en psykolog og en fysioterapeut. Det er en tværfaglig klinik, han skal på, det er i Ringsted, og han skal være der klokken 9. Hans far henter ham klokken 8. Det tager 22 minutter at køre derhen/derned  - whatever.

Men jeg kan godt mærke angsten for, hvad der kommer til at ske derude... Hvad vil det ende med? Hvad sker der så? Jeg har det ret dårligt med det. Jeg tror alligevel måske at stresset, jeg har haft, kommer derfra.

Men nu vil jeg gå i seng og vågne i morgen, fyldt med angst omkring hvad der kommer til at ske...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar