Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 30. august 2013

Pissekoldt! Højst 26 grader

Jeg fryser fandeme. Her er pissekoldt. Der må være under 26 grader, tror jeg, det føles i hvert fald sådan! Jeg har myrepatter på armene og hele min krop sitrer - og nej, jeg har ikke feber. Det tror jeg ikke. Det føles ikke sådan, ingen af de andre symptomer er tilstede. 37,4. Ikke feber. Når man får feber eller har stigende feber, fryser man, øjnene er unaturligt blanke og en anelse gule,og man har som regel lidt ondt i leddene. Når feberen er faldende, sveder man som en gal. Og så er det - et godt råd - en god idé at lade være med at tage Panodil eller andre paracetamol-indeholdende stoffer, samt Ipren, Kodimagnyl and so forth - de sænker feberen, og feberen er med til, at det går hurtigere væk. Jeg mener at man siger, at man skal over 38,5 før det er en god idé at sænke feberen med febernedsættende medicin. I ved godt alt det her, jeg har bare lige siddet og tænkt det igennem mens jeg ventede på at termometeret skulle bippe. Så jeg tænkte at jeg ville dele min "alle-mands-viden" med jer. Hæ. Så ved i det.

Seriøst, jeg fryser virkelig. Nå. Mine varer fra nemlig kommer i morgen. Det bliver rart at få lidt mad hjem. De kommer allerede mellem 9-10... Jeg skal ikke sent i seng :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar