Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 2. august 2013

I just can't see no humor about your life?

Yes sir! Igen i dag vågner jeg op med halvdelen af  kroppen ude på gulvet. Hmm... Hvorfor forsøger jeg at komme væk? Det er nok fordi jeg ikke gider at sove mere - hæ. At sove er ikke cool. Tænk på alle de timer med kedsomhed, man går glip af! Oh nooo! Sikke et mareridt! Nå nej... Man er jo vågen.

Der er noget charmerende over mænd med hæse stemmer. Har jeg ret, eller har jeg måske ret? Bare sæt kryds i formularen.

[X] Du har helt bestemt ret
[  ] Du har muligvis ret

Ih, jamen, så har jeg jo ret! Tak for støtten, folkens! Og så var der sagen om de to bukke. Ja, straks er I perverse og tænker syndige tanker. Men det er BORDbukke. Sådan nogle man har under et midlertidigt bord. Hvad man nu synes :P HUSK: Ingen perversiteter! Slet ikke over bukke. Eller... Jo... Måske... Hvis man har bevis på, at man er perverteret, må man gerne tænke syndige tanker om perverse ting. Godt så.

Kender I det, når en hveps flyver rundt omkring hovedet på jer, og der bare intet andet er at gøre, end at stille sig op på en stol og skrige, for så at opdage at bæstet følger med? Jeg hader bare de dage... Det, jeg dog hader mere end hvepse der truer mig med at sætte sig på min næse, er hvepse, der rent faktisk sætter sig på min næse, bare for at håne mig. Men det skete ikke i dag. Jeg blev ikke hånet i dag - men til gengæld reddede jeg en smuk sommerfugl ved at dirigere den med hænderne omkring 2 meter derfra, mens jeg livligt forklarede den, at hvis den bare fløj liiiiige en tand til højre, ville den slippe ud af det åbne vindue. And so it did. Jeg burde egentlig få et job som "stemme" til sommerfugle-gps'er :) Så ville de ikke flyve ind ad vinduer, for min stemme er virkelig rar. Den er stadig en god blanding af Krusty og Marge. Det passer nok meget godt. Virkelig rar stemme :) Alle vil klart elske mig - og især de smuk farvede sommerfugle.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

Kunne det ikke være vildt skægt at lave noget vildt skægt? I know, det kom bare til mig sådan lige. Jeg tænkte bare lige på det, altså, bang! så var det der. Men der er ikke noget sjovt. I stedet har jeg vasket hår i håndvasken, etagevasket mit smukke korpus og jeg har fået ordentligt tøj på, frem for at rende rundt i natkjole i flere dage. Jeg har fået et ny strømpe på, så  nu har jeg 2! Én til hvert ben! Det er seriøst som at få nye ben. De gør ikke ondt og jeg kan rent faktisk passe mine omdekorerede klipklappere! Oh hell yeah!

Jeg har sgu fået et par nye venner! Jeg så helst, at de ikke var her, og "venner" er måske ikke det rigtige ord. Jeg vil skyde på, at de snarere er mine dødsfjender. Jeg fik engang at vide, at man havde et godt indeklima, hvis man havde dem løbende. Men sølvfisk? DIE YOU MOTHERFUCKERS!!!+! Folk der siger at man har et sundt indeklima når man har sølvfisk har slået hovedet en gang for meget. Jeps, Winnie, talkin' 'bout you.


Take me to the farm!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar