Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 4. august 2013

Bageren bager brød

Sakubona, unjani wena?


 Noget så simpelt som "Bageren bager brød" kan løse konflikter. For det er jo det. Det er så... enkelt. Det kan jeg enormt godt lide.

Jeg har sgu skrevet forkert i en e-mail til en veninde. Jeg har skrevet at JB er herrelækker, og det mener  jeg seriøst, han er totalt hot stuff. Så ville jeg trykke på send, right, og på Google er JB KUN Justin Bieber - og det er IKKE min JB. Min JB er Jack Black. 

Jeg er egentlig ret træt, jeg trænger til et bad,  men klokken er 00:55, og det er lige sent nok til at bade. Faktisk burde vi overveje at gå i seng. Jeg glæder mig sådan til at komme i seng, faktisk, for det er så skideskønt at ligge i sengen og putte. Damn, ya'll, jeg har fået en bums på kinden. Eller, den kommer, og det bliver en nasty motherfucker.

Jeg har været på besøg hos Anna. Hun har myrer. De kommer fra opgangen. Megastore myrer. René fik vist dræbt dronningen i opgangen. Hvis de er der, kommer de også ind til os - og vi har haft nok myrer for et helt liv! Skod-Vestertorp. Grr... 

Men trods alt? Trods varmen og den ekstreme luftfugtighed? Så går det sgu nogenlunde. Utilfreds kan jeg i hvert fald ikke tillade mig at være.


- Mimi ni nzuri, asante kwa kuuliza :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar