Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 27. august 2013

Ensomhed er budskabet her

Alle er irriterede på mig. Jeg forstår ikke hvorfor. Hvad er det, jeg gør galt? Det er lidt som om at jeg bare er blacklistet hos alle. Har jeg gjort noget forkert? Sagt? Skrevet? Sunget? Danset? Jeg forstår virkelig ikke, hvad der får folk til at ignorere mig på den måde. Katja gad sgu ikke engang at svare på min e-mail, selvom hun skrev først, og jeg vidste at hun sad foran computeren. Min farmor havde ikke tid til at snakke med mig, og min mor lagde røret på før jeg havde sagt hvem det var (næsten). Men okay. Af og til rammer man vel bare den slags perioder. Det sker vel for alle. Det håber jeg da. Altså, ikke at det sker for alle, men at det er en ganske almindelig følelse.

Jeg har ikke overskud til at skrive, faktisk, så måske er det meget godt alligevel. Men jeg håber at jeg er lukket ind i varmen igen i morgen!

Sov godt, alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar