Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 24. august 2013

Klokken 09:17

Jeg forguder mig selv. Jeg har dét, alle gerne vil have. Jeg er smukkere end alle, og jeg er klogere end alle. Jeg er smartere end alle, rigere end alle, og min smag er bedre end alles.


***

Og så vågnede jeg. Indså, at intet menneske er som ovenstående. Mange tror det, og opfører sig derefter. Men selvom jeg ikke er smukkere, klogere, smartere, rigere eller har bedre smag end alle andre, selvom jeg ikke har dét  - så gør jeg stadig det, resten af Jordens befolkning gør: forguder mig :)

Når det er slået fast, vil jeg gerne sige:  Jeg vil gerne have at I bli'r i mere end 5 minutter - men Fakta stjal mit slogan før jeg havde fået etableret min fanklub. Sur røv. Men I er stadig velkommen til blive herinde lidt længere end 5 minutter, hvis I har lyst ;)

GODMORGEN
til alle, på denne herlige lørdag,
som vi i går blev enige om at fejre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar