Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 4. august 2013

De redder mit liv, men damn, hvor jeg afskyr dem!

Jeg vil gerne sige noget. Nej-nej, det er noget dybt alvorligt, som alle, der er iført hud til daglig bør vide: skrammer og så (ikke åbne sår) heler dobbelt så hurtigt, hvis man benytter sig af Pantothenol salve. Det er det mest vidunderlige creme i verden. Bortset fra creme til uren hud, men det synes man jo (som regel) kun i den periode, man har uren hud. Pantothenol salve... Wauw! Jeg havde et "brandsår" i går, det var ret voldsomt. Så smurte jeg Pantothenol salve på, og da jeg vågnede i morges var mindsket med 50% - Så jeg vaskede det lige, og smurte et nyt lag på


 - Jeg er spændt på i morgen!

"Han er tæskelækker" er faktisk et ekstremt mærkeligt udtryk. Tæskelækker?

Jeg har købt en dvd, aner ikke, hvad den handler om, jeg har en idé, men ved det ikke. Det eneste, jeg vidste, var at der er et billede af Will Ferrell uden på - så MÅ den nødvendigvis være god! Og med denne warninglabel
må jeg være sikret! Jeg er over 12 år, jeg kan godt tåle at se vold, og heteroseksuel sex er også OK med mig. Ej. Pjat. Hvis man bor i Finland, må man jo respektere de finske regler. På Island skal man være 7 år for at se filmen.  I Danmark 15 år. Det er da alligevel noget af en forskel :S

Snakkede med Hamids mor tidligere. De synes ikke at han er syg længere, men at den, medicin, han får, giver ham de dumme bivirkninger. Det er pis'ærgerligt, men det er jo helt forkert. Hamid er syg, meget syg, og han skal ikke stoppe med medicin. I hvert fald ikke NU!!! Det er fuldstændigt urealistisk.

Jeg sidder og nikker. Haha. Grandma - men det er vist allerede blevet stabiliseret :P Det, som er irriterende er, at jeg falder i søvn og enten skriver mærkelige ord, eller holde 'e' eller 's' inde så når jeg våger, har jeg skrevet en hel blog med et enkelt bogstav. Her i morges stod jeg f.eks. op et sted mellem klokken 7 og klokken Ray Dee Ohh. Det lyder lidt mærkeligt, men det var altså det, jeg fik skrevet. Så rettede jeg det. Og pludselig vågnede jeg med et sæt. Så havde jeg skrevet  87-57. Jeg er et sært menneske.

Jeg har stadig ikke fundet ud af, hvorfor jeg hver morgen - hver - vågner med benene på gulvet og overkroppen inde på sengen. Det er simpelthen så mærkeligt. Alt det her sker på grund af medicinen. Men hvad for noget af det? Er det ét præparat, eller en samling af dem alle sammen?

Jeg hader de møgpiller!

De ødelægger mit liv

(og redder det samtidig...)

1 kommentar: