Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 1. september 2013

Hva' fa'en sker der...

... med folk?! Er det virkelig kun mig (og René, går jeg stærkt ud fra) som ikke læser andres sms'er, heller ikke partnerens, man læser ikke private ting eller andet, der skal bruges en kode til. Der må da være en form for privatliv, altså, jeg fatter det simpelthen ikke! Jeg kunne aldrig finde på at læse Renés sms'er. Jeg forstår simpelthen ikke, at folk vælger at ødelægge både deres eget og andres liv ved at gå ind og tjekke de forskellige ting. Det er en sørgelig udvikling. Hvis det skulle ske ved yderst uheldigt uheld at jeg blev gravid, og der rent faktisk kom et barn ud af det, ville jeg gøre alt for at opdrage mit afkom til at bevare folks ret til privatliv. Jeg har jo også selv et privatliv, selvom René kender til det. Han ved godt, hvad mine brugere de forskellige steder hedder, og de er jo nemme at finde. Og om ikke andet, er min computer altid tændt med fanerne åbne, og jeg går jo f.eks. i bad engang imellem. Så han har jo mulighed for at snage dér.

Men det gør han ikke, for han respekterer mig og andre, ligesom alle andre også burde gøre. Så enkelt kan det siges.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar